Cellar door

Jag har funderat lite.
Sverige är ett litet land och våra planer är stora. Varför inte se utanför alla mörka källarrum, gamla förråd och mysiga jordkällare i landet där vi bor och vidga våra vyer, till resten av Europa tillexempel? Tänk Tyskland, Spanien eller kanske Österrike? Eller kanske till och med ännu längre bort, Brasilien!?
Jag har åtagit mig uppdraget att göra efterforskningar i lämpliga platser som min väg möter.
Vad sägs om den här tillexempel? Ett något avskilt rum med öppning mot ett trevligt torg med bra kaffeserveringar i Lisabon, Portugal. Minus är att det kan vara ganska offentligt, plus är att det är ett väldigt mörkt rum.
Jag återkommer med fler!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0