Du och jag, Stockholm.

Dop på Brevik.




Mina dagar nu framöver ska jag spendera i Stockholm. Planerna är att i kväll se Coldplay med en kär vän och sen är det inte så mycket mer än så. 
Jo men jag tänkte att jag ska uppleva stan. Jag ska gå runt, gå vilse och utforska. Sätta mig på nya caféer, testa nya vägar. Det blir jag, min kamera och Stockholm. 
Sen kommer det nog dyka upp lite vänner här och där på vägen.

Annars?
Jag åker till Brasilien om två veckor exakt igår. 4 september och kommer hem 3 november. Har inte riktigt fattat ännu att jag ska åka, väldigt typiskt mig. Men sen är det så mycket annat jag tänker på just nu också. Saker som gör mig kreativ, jag vill skriva, måla, dansa hela tiden. Det är en U N D E R B A R känsla. 


M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0