det finns för många sånger om kärlek och för lite sånger om mat

idag åkte jag och love till vigelandsparken för att utnyttja helgen och det fina vädret. det var trevligt, statyerna tittade ner på en helt nakna och pseudoerotiska.

jag lever fortfarande i en kameralös tillvaro, men det är rätt skönt just nu. just nu är det jobb som är viktigt. jag får veta om jag får fast arbete på dagiset imorgon. det vore för bra. det vore kjempegreit. det vore alla ord som jag driver med norrmän om. göy.

tittar på the origin of love videon om och om igen och blir lite ledsen. jag ska nog ut och röka nu, det passar bra när man är lite ledsen.

T

Kommentarer
Postat av: Mickis

Saknar dig! Kommer nog inte till Norge men vi får ses sen i vinter. Åh älskar den låten, så himla bra! Hoppas du har det bra.

2009-08-23 @ 23:20:50
URL: http://herecomethepeopleingrey.blogg.se/
Postat av: Tanja

saknar dig också! Fanden att du inte kommer... du får ha det så himla bra i brasilien, hoppas satan att du har internet där så att du kan lägga upp sjyssta bilder. Skaffar kamerasladd/ny kamera när jag får fet lön (promise) kram kram

2009-08-25 @ 20:26:31
URL: http://herecomethepeopleingrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0